V 18 přednáškách, 10 workshopech, 1 panelové diskusi a konzultační zóně se můžete těšit na jména řečníků i partnerů, která rezonují aktuální českou e-commerce scénou, a navíc se setkáte s více než 650 zástupci e-shopů z celé České republiky.
A třešnička na dortu? Majitelé a zástupci e-shopů mají vstup na konferenci zcela zdarma.
Média se v poslední době čím dál častěji přiklánějí k tvrzením, že se česká e-commerce otřásá v základech. Daleko od pravdy přitom nejsou. Zažíváme druhý rok nástupu marketplace gigantů na český trh. Cookies třetích stran pomalu, ale jistě vyhlížejí svůj konec, začíná se hovořit o Customer Data Platforms jako o jejich nástupcích a o tom, že spousta firem se svou reakcí na změny otálí. A v neposlední řadě, kdo dostatečně rychle neadaptuje AI, tomu možná jednou provždy ujede vlak.
Přijďte si v těchto turbulentních časech poslechnout, jaké jsou aktuální přístupy, trendy a doporučení odborníků, a také, jakou cestou se vydávají ostatní e-shopy.
Chystáte se expandovat, ale nevíte, jak na to? Denis Drexler se ve své přednášce rozpovídá o tom, jak expanzi do zahraničí úspěšně zvládnout, jaký zvolit marketingový přístup, a jak se nedopustit zbytečných a drahých chyb. Lukáš Lešovský naopak na příkladu úspěšné expanze e-shopu Sportega do západní Evropy nastíní, jaké jsou klíčové schopnosti pro dosažení tohoto kýženého úspěchu.
Zdeněk Michálek a Gašpar Nagy Vám zase poradí, zda se vydat cestou krabicového řešení, anebo toho vlastního na klíč. V jejich přednášce se dozvíte, co je e-shop na míru, a kdy se které řešení vyplatí.
Osazenstvo panelové diskuse v podobě úspěšných e-shopařů Tomáše Čecha z Angry Beards, Alexe Koníčka z Big Boy a Olina Bezchleby z Via Delicia, marketingového stratéga Ondřeje Vodehnala z agentury Filipesmedia a zástupce Heureky Karla Pořízka, z různých úhlů probere a poradí Vám, jak se co nejkvalitněji připravit na vánoční sezónu.
Být připraven na Vánoce znamená také mít v pořádku sklad. V expedici totiž velmi jednoduše může vzniknout i úplný chaos. Branislav Blaškovič Vám ve své přednášce popovídá o tom, jak správně nastavit procesy a značení, a jak ve skladu provždy udělat pořádek.
Naše pozvání na konferenci přijal také Tomas Arsov, který kariéru začínal jako kadeřník, na svém jméně vybudoval celý úspěšný e-shop a s Vámi se na E-commerce day podělí o své marketingové know-how. Na workshopu Michala Šímy pak budete mít možnost zjistit, jak se brandově odlišit i v době, když už vše bylo vymyšleno.
Do konkurenční výhody, kterou obnáší kvalitní CX, Customer Experience neboli zákaznická zkušenost, Vás zasvětí odborník Lukáš Pitra. Praktickým workshopem z oblasti UX, User Experience, čili uživatelské zkušenosti, a to konkrétně se zaměřením na vylepšení Vašeho e-shopu, Vás provedou Michal Mervart a Adam Ryba. Výsledky jejich live auditu se dozvíte přímo na místě.
Pavel Hrstka, jeden ze zakladatelů obchodu se speciálním oblečením CITYZEN, Vám představí jejich přístup k CX, budování značky a inovacím, díky kterým se jim podařilo prosadit na trhu.
Společně s Lukášem Puldou nahlédnete pod pokličku nejčastějších chyb e-shopů v oblasti komunikace se zákazníkem. Jaroslav Janíček se s Vámi zase, coby s úplně prvním publikem, podělí o výsledky své české studie zaměřující se na slevy, kupóny a akce.
Co znamená onen konec cookies třetích stran, a jak se na něj připravit? Radek Svoboda Vám ve své přednášce přiblíží, jaké změny očekávat a ukáže Vám, jaké řešení připravuje Seznam.cz. Důležité je však také nezapomenout na zdraví celého e-shopu, a proto Vám Matěj Srna ve svém workshopu přiblíží, jaké metriky sledovat, jak je interpretovat, a proč.
Se změnou trhu se mění také chování zákazníků. Kde a jak aktuálně vyhledávají produkty, zda stále vede Google, anebo jestli se v této oblasti začínají přiklánět více také k marketplacům či například TikToku, Vám ve své přednášce odhalí Darko Ďurica.
Už jste někdy slyšeli o energy managementu? Přesně o něm Vám totiž ve svém workshopu se zaměřením na to, jak nevyhořet a zvládat stres, povědí více Roman Kunčar a Šimon Bellovič.
18 přednášek, 10 workshopů, 1 panelová diskuse s odborníky, konzultační zóna, doprovodný program, řízený networking, afterparty, více než 650 e-shopařů na jednom místě.
Možnost učit a posouvat se, následovat aktuální trendy, být tak napřed před svou konkurencí a posouvat svůj byznys kupředu. To jsou důvody, proč byste podzimní brněnský E-commerce day rozhodně neměli vynechat.
Neváhejte, registrujte se a buďte u toho s námi. Registrace se rychle plní.
Organizátorem E-commerce day je nezisková organizace GUG, jejímž posláním je vzdělávat lidi (nejen) v České republice. Za vznikem konference stojí záměr zajistit kvalitní konferenci zaměřenou na oblast české e-commerce, které na Moravě do té chvíle nebyly příliš dostupné. V říjnu také organizujeme již druhý ročník E-commerce day v Bratislavě.
Napsat komentář