Pivo_veselka

Kdo si zajde na jedno inteligentní perfektní pivo? – Pubinno

Milovníci piva by si v dohledné době mohli přijít na jedno perfektní točené. V Turecku vznikla chytrá pípa, která přesně ví, co má dělat. Stačí jedno klepnutí na obrazovku a máte pivo na stole. Startup Pubinno se chlubí nadčasovým nápadem a doufá, že prorazí do světa.

Správná teplota, ideální pěna a výborná chuť. Takto bychom definovali novodobou pípu, která časem bude i v České republice. Zkušenost s ní má už Mexico city, Amsterdam, Doha, Tel Aviv a Istanbul. Usnadní práci barmanům i vlastníkům restaurace. Výčepní může čepovat hned několik piv naráz a má jistotu, že nic nepokazí. Pípa zkrátka udělá práci za něj. Pro vlastníky barů a restaurací má být tento boom také praktický. Stačí si stáhnout aplikaci a máte přehled o všem, co pípa vydá. Najednou se tedy pivní byznys přesouvá do telefonu, kde sledujete tržby ve skutečném čase.

Pivo_Pubinno

Co novodobá pípa umí

Tato pípa prakticky nahrazuje druhého člověka, který musí hlídat dění okolo piva. Upozorňuje na nízký tlak, výkyvy teplot, čerstvost piva a na prázdný soudek. Jednoduše řečeno dává pozor na všechny faktory tak, aby bylo pivo dokonalé. Na displeji je také regulace rychlosti a možnost vybrání velikosti dle poháru. Velkou výhodou je automatické objednávání piva. Pokud je málo sudů, pípa si objedná další. Samozřejmě pak záleží na nastavení, ale i tohle nová hračka zvládne.

Patentovaný mechanismus Pubinno Robotics reguluje průtok piva a také vytváří různé druhy pěny. Tvůrci mysleli i na životní prostředí. Díky nové technologii tak ušetří až 20 % odpadu na každý sud, a to je dost.

Pivo, síla datové analytiky a udržitelnost

Data jsou na současném trhu s pivem důležitější než kdy jindy. Díky rozvíjejícím se technologiím jsme schopni zkoumat spotřebitelskou základnu podrobněji než kdy dříve. Pivovary mohou sledovat spotřebu v litrech podle konkrétního místa a času. Dále mají dokonce přístup k hodnocení kvality natočeného piva v reálném čase.

„Rozdílů například mezi Portorikem, USA, Českou republikou a Japonskem je mnoho. Kulturní rozdíly jsou při přemýšlení o značce nevyhnutelné. Ale lidé jsou lidé. První věc, kterou musíte jako podnikatel udělat, je, že se podíváte na data. Jaká je velikost skupiny potenciálních zákazníků? Jaké existují pivní příležitosti? S kterými lidmi se můžete spojit za účelem posunutí svého byznysu dále? Začínáte zkrátka s hromadou dat a zužujete jejich zaměření. Poté, co se rozhodnete, do jaké oblasti chcete věnovat svůj čas a pozornost, postavíte na tom obchodní plán.“ – Chad Wodskow z Molson Coors Beverage Company.

Pivo_na jedno
Zajdete si dneska na jedno? Zdroj: cottonbro

Udržitelnost by měla být v samém středu všeho, co souvisí s pivem. Na uvaření jednoho litru piva se spotřebuje průměrně téměř 102,5 litru vody. Při použití tradičních metod se pak více než 20 % čepovaného piva vyhodí. Společnost Pubinno dosud díky svým inovativním technologiím ušetřila téměř 500 000 000 litrů vody. Přestože zejména v posledních letech došlo v tomto odvětví k významnému vývoji, je před námi ještě dlouhá cesta k zajištění výroby piva, která bude zdroje vody efektivně šetřit.

Zdroje

Sdílejte :-)

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *