Správná teplota, ideální pěna a výborná chuť. Takto bychom definovali novodobou pípu, která časem bude i v České republice. Zkušenost s ní má už Mexico city, Amsterdam, Doha, Tel Aviv a Istanbul. Usnadní práci barmanům i vlastníkům restaurace. Výčepní může čepovat hned několik piv naráz a má jistotu, že nic nepokazí. Pípa zkrátka udělá práci za něj. Pro vlastníky barů a restaurací má být tento boom také praktický. Stačí si stáhnout aplikaci a máte přehled o všem, co pípa vydá. Najednou se tedy pivní byznys přesouvá do telefonu, kde sledujete tržby ve skutečném čase.
Tato pípa prakticky nahrazuje druhého člověka, který musí hlídat dění okolo piva. Upozorňuje na nízký tlak, výkyvy teplot, čerstvost piva a na prázdný soudek. Jednoduše řečeno dává pozor na všechny faktory tak, aby bylo pivo dokonalé. Na displeji je také regulace rychlosti a možnost vybrání velikosti dle poháru. Velkou výhodou je automatické objednávání piva. Pokud je málo sudů, pípa si objedná další. Samozřejmě pak záleží na nastavení, ale i tohle nová hračka zvládne.
Patentovaný mechanismus Pubinno Robotics reguluje průtok piva a také vytváří různé druhy pěny. Tvůrci mysleli i na životní prostředí. Díky nové technologii tak ušetří až 20 % odpadu na každý sud, a to je dost.
Data jsou na současném trhu s pivem důležitější než kdy jindy. Díky rozvíjejícím se technologiím jsme schopni zkoumat spotřebitelskou základnu podrobněji než kdy dříve. Pivovary mohou sledovat spotřebu v litrech podle konkrétního místa a času. Dále mají dokonce přístup k hodnocení kvality natočeného piva v reálném čase.
„Rozdílů například mezi Portorikem, USA, Českou republikou a Japonskem je mnoho. Kulturní rozdíly jsou při přemýšlení o značce nevyhnutelné. Ale lidé jsou lidé. První věc, kterou musíte jako podnikatel udělat, je, že se podíváte na data. Jaká je velikost skupiny potenciálních zákazníků? Jaké existují pivní příležitosti? S kterými lidmi se můžete spojit za účelem posunutí svého byznysu dále? Začínáte zkrátka s hromadou dat a zužujete jejich zaměření. Poté, co se rozhodnete, do jaké oblasti chcete věnovat svůj čas a pozornost, postavíte na tom obchodní plán.“ – Chad Wodskow z Molson Coors Beverage Company.
Udržitelnost by měla být v samém středu všeho, co souvisí s pivem. Na uvaření jednoho litru piva se spotřebuje průměrně téměř 102,5 litru vody. Při použití tradičních metod se pak více než 20 % čepovaného piva vyhodí. Společnost Pubinno dosud díky svým inovativním technologiím ušetřila téměř 500 000 000 litrů vody. Přestože zejména v posledních letech došlo v tomto odvětví k významnému vývoji, je před námi ještě dlouhá cesta k zajištění výroby piva, která bude zdroje vody efektivně šetřit.
Napsat komentář